Excursie foto in Dolomiti

Cand am ajuns la cabana pe care o rezervasem era soare si frumos; mi se parea atat de minunat totul incat imi doream sa raman acolo definitiv. Gradina de flori si bancuta erau pline de lumina si te invitau sa stai si sa visezi. Am descarcat repede bagajele si am stat afara pana cand m-am incarcat cu energia de care aveam nevoie dupa drumul cu masina. Pentru a mari distractia si a pastra si un grup compact ne-am gandit sa inchiriem un minivan in care sa incapem toti 9.:)

A doua zi a fost mai mult o tura de recunoastere, prin niste chei si ironia a facut sa fie si ziua in care am avut parte de vremea cea mai frumoasa. Dar un ‘fotograf bun de peisaj pe vreme proasta sa recunoaste’ asa ca noi am fost pusi la grea incercare in a surpinde cateva cadre. Stiam ca in ingredientele unei reusite, din punct de vedere al fotografiilor, intra si vremea capriciosa, dar parca a fost prea mohorata cu noi. Un aspect care ne-a motivat insa a fost faptul ca am eram impreuna, dupa cum bine a subliniat unul din noi, nu zic cine, el recunoscandu-se fara sa-l punctez eu.🙂

Au urmat zile in care ne trezeam foarte dimineata si ne duceam in locuri unde speram sa vedem peisaje minunate. Se intampla sa fie asa uneori, dar de foarte multe ori n-am reusit sa vedem creste insorite, ele fiind acoperite de nori gri si grei. Recunosc faptul ca sunt meteo dependenta si in general vremea urata ma deprima, mai ales daca se intampla sa fie si constanta, astfel incat ajusesem la sfarsitul excursiei sa ma bucur ca voi pleca, cu regret bineinteles ca Dolomitii nu fusesera atat de prietenosi.

Acest articol a fost publicat în Calatorii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

