Refugiul din Piatra Craiului

Plecasem cu planul sa ajungem la refugiul Sochima, dar am lasat acest refugiu pentru alta tura si ne-am indreptat spre creasta, catre refugiul de la varful Ascutit. Ne-a prins noaptea, insa se vedeau tare fain luminitele din Zarnesti si mai departe dinspre Brasov. Cand am ajuns ne-am bucurat ca nu mai era nimeni in refugiu, altfel am fi fost nevoiti sa facem bivuac pe unde apucam, pentru ca nu aveam cort, doar saci de dormit de 3 sezoane iar cei mai norocosi isi luasera si foliile de supravietuire. Dimineata am luat micul dejun  pe creasta, a fost delicios🙂 in timp ce admiram peisajul din fata noastra…

Această prezentare necesită JavaScript.

Acest articol a fost publicat în Calatorii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Refugiul din Piatra Craiului

Lasă un răspuns

