3..2..1..La multi ani 2013!!!

Anul nou l-am petrecut intr-un hotel de miliarde de stele cu multe luminite ce straluceau in vale si cu multe artificii. Asadar am inaugurat cortul de iarna proaspat cumparat.😀 In saci de puf si pe saltele therm-a-rest nu ne-a fost frig, termometrul nearatand multe grade sub zero.

Saua Batrana – culmea Doamnele, din masivul Bucegi, a fost locatia aleasa pentru acest sfarsit de an dovedindu-se o alegere foarte buna. Vremea a tinut cu noi de data asta, a fost senin si nu a batut nici vantul.

1-9

A doua zi din an privelistea era pe masura

Asadar am inceput noul an cum nu se putea mai bine si am continuat tot asa cu o tura interesanta in masivul Piatra Craiului.

Ne-am petrecut prima noapte pe varful Ascutit.

1-41

Planul era sa ajungem in saua Funduri, sa parcurgem partea cea mai spectaculoasa din creasta nordica si cea sudica, insa vremea s-a dovedit capricioasa dupa ce am ajuns la varful la Om si a trebuit sa ne retragem, lasand creasta sudica pentru alta tura.

Astfel grabindu-ne sa facem ce ne-am propus am mai facut cateva poze la varful Ascutit si am inceput sa impachetam.

1-45

La final va las in compania unui filmulet facut pe creasta.😀

Acest articol a fost publicat în Aventura, Calatorii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la 3..2..1..La multi ani 2013!!!

  1. Chris spune:

    Frumos inceput de an! Sa continue la fel cum a inceput, la inaltime!

  2. jb spune:

    V-ati mai intilnit cu alti muntzomani pe creasta sau erati unici🙂 ?

  3. mihaicernat spune:

    Frumos articol !
    La Multi Ani !

  4. Adriana spune:

    Un inceput de an la care multi viseaza, putin ajung!:) Felicitari si sper ca

  5. Adriana spune:

    continuare la commentul de mai devreme
    Felicitari si sper ca anul ce vine sa va prinde tot pe culmi inalte!

Lasă un răspuns

