Creasta sudica a Pietrei Craiuliui

Planuiam sa facem sudica imediat dupa anul nou, cand am reusit sa parcurgem nordica, in felul asta acoperind intreaga creasta a Pietrei Craiului, insa vremea a fost nefavarabila atunci si acum o luna cand am incercat iar,

dar nici de data asta nu a fost exceptionala, gasind cornise, zapada fiind moale si apoasa, afundandu-ne foarte mult, vremea fiind destul de calda. Asadar conditiile meteo nu au fost din cele mai fericite, insa am avut cateva ferestre cu lumina, altfel ceata cat cuprinde.

Pe la jumatatea traseului am vazut in spatele nostru un grup de capre negre, care se pregateau sa urce si ele pe creasta, probabil au asteptat sa trecem noi, sa nu cumva sa ne stinghereasca🙂. Ne-am mai intalnit si cu altele pe traseu dar nu am reusit sa le fotografiez fiind mai rapide decat timpul cat mi-a trebuit mie sa scot aparatul din rucsac.

La apus am surprins o lumina calda, ce ne-a dat puteri sa terminam traseul

si un fenomen pe care vroiam sa-l revad de mult, asa numitul spectrul Brocken, fenomenul Gloria, sau in engleza ‘fog bow’.

1-40

Iar la final un filmulet facut pe creasta🙂

PS. nu este singurul, asa ca daca va place va invit sa le vedeti si pe celelalte

Acest articol a fost publicat în Aventura, Calatorii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Creasta sudica a Pietrei Craiuliui

  1. Adriana spune:

    Superbe fotografii, superb traseu, bravo voua! Pacat ca sunt batrana si fumatoare! Toate cele bune! Si….din cand in cand, te voi urmari cu drag!🙂

  2. silviadinu spune:

    Mersi Adriana, ma bucur ca te-am incantat si poate facem o iesire foto la munte, batrana nu esti iti zic eu😉

  3. liviu scriitoru spune:

    Extraordinara reusita ,parca imi vine sa merg atent si cu „morcov” si in casa dupa vizionare .Felicitari si la mai multe fara evenimente.

    • silviadinu spune:

      :)))) interesant efectul pe care l-au avut filmuletzele asupra ta, adevarul este ca iti poti rupe picioarele si in casa alunecand pe gresie sau pe scari din neatentie,
      multumim pentru felicitari si vor urma evenimente🙂

  4. Tiba Adrian spune:

    super tura cu niste oameni adevarati de munte….felicitari

  5. Superb,pozele sunt „fara cuvinte”
    felicitari pt tura.
    Poate intr-o zi ne intalnim pe un traseu.
    Pe viitor bafta de vreme favorabila.

  6. mihaicernat spune:

    Frumoasa tura !
    Bravo !

Lasă un răspuns

