Bike 3 munti – Carpathian Man

Concursul de mountainbike ‘3 munti’ de la Cheile Gradistei face parte din seria Carpathian Man si are 2 probe una individuala intr-o singura zi, in Piatra Craiului si alta pe echipe, pentru 3 zile in care ai ocazia sa admiri peisaje din muntii Leaota, Piatra Craiului si Bucegi, asadar proba de sambata este comuna pentru ambele categorii si este si cea mai spectaculoasa din punctul meu de vedere, locurile fiind pitoresti.

Imi doream foarte mult sa particip la acest concurs, greu in conditii de ploaie, dar frumos, la final expresia fetei fiind usor tampa de la atata efort si radioasa ca ai terminat cu bine. In acelasi timp vroiam sa fac si fotografii pe durata concursului mai ales in zona unde se trece prin albia raului, iar cum nu pot face 2 lucruri in acelasi timp, am ales sa fac doar fotografii

Sambata startul s-a dat pe o vreme mohorata care te indemna mai degraba la somn decat la pedalat, insa oamenii erau hotarati sa se dea😀

Si cei de la cursa de o zi erau la fel de nerabdatori sa inceapa

Am plecat in intampinarea concurentilor


Si am ajuns la portiunea care imi placea cel mai mult, traversarea prin albia raului
55

Juniorul concursului s-a descurcat foarte bine pe aceasta portiune🙂

Pe traseu mai erau si alt fel biciclisti, mai putin grabiti

Finalul cursei de sambata

Duminica i-am prins pe baieti pe coborarea prin padure, dupa ce trasersasera o zona superba cu rododendron dinspre saua Strunga

111

Am continuat sa urcam, insa a inceput sa ploua din ce in ce mai tare, astfel cand am ajuns in golul alpin ne udasem bine de tot😀

Finalul cursei de Duminica a fost un slalom pritre vacute

Acest articol a fost publicat în Calatorii, Evenimente sportive. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

