Canyoning in inima Fagarasului

1a Valea Rea din Fagaras a fost destinatia pentru tura de canyoning, drumul de masina prin judetul Arges destul de prost cu toate ca am incercat alta varianta la intoarcere, am avut parte de aceeasi surpriza neplacuta.. La iesirea din Nucsoara insa ne invartim pe drumurile de macadam pana cand reusim sa intram pe cel bun si avem surpriza placuta de data asta sa gasim un drum refacut cu fonduri europene din ce am citit pe pancarte. Prima zi a fost una de recunoastere a zonei si de urcat pana pe varful Moldoveanu. 2 Coborarea am facut-o pe langa lacul Galbena, descoperind astfel intrarea pentru prima cascada pe care urma sa coboram, cascada Zbuciumatu. 2-2 A doua zi dupa ce am facut primul rapel am realizat si care e lungimea cascadei, aproximativ 90 de metri, astfel ca am fost nevoiti sa improvizam o retragere dupa ce am ajuns pe prima platforma, al doilea rapel a fost mai ok stiind deja cum sta treaba. 4-5 http://www.youtube.com/watch?v=4q0DgMGykMQ Dupa ce am terminat cu cascada Zbuciumatu ne-am gandit ca ar fi mai mult decat interesant sa coboram chiar pe firul Vaii Rele, dupa ce am gasit si cateva spituri. Urmeaza pregatirea pentru prima coborare😀

Se pare ca prima portiune a cascadei este destul de solicitanta si trebuie sa fiu mai atenta pe unde imi voi pune picioarele…apa se strange sus ca intr-o palnie si plonjeaza cu toata puterea cumulata in capul si pe umerii celui care se aventureaza sa o coboare..😀

Acest articol a fost publicat în Aventura, Calatorii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

