La multi ani 2014 sau Jack Wolfskin de Fagaras?!

Cum nu aveam foarte multe planuri de Revelion si cum am tendinta sa ma hotarasc in ultimul moment ce voi face, m-am hotarat sa fac trecerea dintre ani cu Geo si Bubulu in Fagaras la refugiul Langa, ei stiind traseul pana acolo. Pe drum am dat de portiuni in padure cu destul de multa zapada, comparativ cu ce am gasit pe creasta, insa am avut noroc de urme de animale, astfel ca la un moment mergeam chiar pe urme de urs si nu mai eram nevoiti sa facem noi altele. :)) Mai sus dupa ce am ajuns in zona de jnepenis am dat de urme de lupi care iar ne-au fost de mare ajutor.

Am ajuns seara la refugiu, tocmai la timp cat sa ne facem o supa si un ceai, iar apoi cat de cat ghiftuiti sa putem sarbatori cu sampanie noul an!🙂

1-8

4-5

A doua zi am facut recunoasterea zonei

1-8

Si am dat iar de urmele lupilor care ne-au facut noua poteca🙂

Parca seamana cu o reclama la Jack Wolfskin :))

1-25

Bubulu s-a dat cu skiurile pe vaile de sub refugiu, iar eu cu Geo am admirat apusul soarelui

Lumina calda se asterne..

1

Rosu aprins lumineaza-mi tacerea

4-4

Acest articol a fost publicat în Calatorii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la La multi ani 2014 sau Jack Wolfskin de Fagaras?!

  1. Chris spune:

    Sa ai un an plin de vie implinite! Foarte frumoase poze!

  2. anghelalex spune:

    Imi plac foarte mult pozele realizate ce aparat folosesti?

  3. tavi spune:

    Bubulu e chiar Boja?

Lasă un răspuns

