Welcome to the jungle

De 1 mai am fugit din jungla urbana in cea dobrogeana prima destinatie fiind Delta Dunarii.

Asadar zis si facut, adunat gasca, pus caiacele pe masini si tzushti cu ele pe barja sa traversam Dunarea spre satul Partizani de unde ne vom lansa la apa:D

Dupa mici ezitari, pentru ca nu toti merseseram cu caiacele pana atunci, iaca prindem curaj sa vaslim.

Peisajul este de vis, grupul este mare si galagios dar daca raman mai in urma reusesc sa fac si cateva poze in liniste unui starc galben cocotat pe niste nuferi galbeni.

1-61

1-26

1-29

Si gasca

Am stat doua zile in delta, seara am campat la cort pe o mica insula, care parea a fi mai mult o ridicatura de pamant, si am asistat la un apus destul de dragut. Am vrut sa surprind un cuplu de lepede dar se pare ca sunt foarte sperioase chiar daca te misti incet, fara zgomot, cu un caiac, ele tot sunt in alerta.

1-200

A doua zi am facut drumul inapoi si a trebuit sa vaslim impotriva curentului cu un un efort un pic mai mare.

1-261

1-154

Acest articol a fost publicat în Aventura, Calatorii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

