Franta partea aIIa

Lac Blanchet este o tura usoara unde am facut bivuac cu gandul sa ne uitam la stele toata noaptea sau cel putin o parte din noapte insa au fost nori si nu am vazut cine stie ce. In schimb am fost surprinsi de o lumina placuta la apus. Lacul este situat la o altitudine de 2810m.

3

In departare se vad Barre des Ecrins, Ailefroide, Mont Pelvoux.

Barre des Ecrins,Ailefroide,Mont Pelvoux

Varful care se reflecta in lacul Blanchet se cheama Tete de Toilles, are 3177 m si pentru ca este la granita cu Italia se mai cheama si Roc della Niera. Se poate catara dar este putin friabil si cad pietre uneori.

Am urcat a 2 a zi pana la granita marcata doar printr-o borna.
IMG_1333

Mai departe urcand pana pe varf am inceput sa simtim vantul de la peste de 3000 m iar cerul s-a acoperit de nori.

1-4

In departare se vedea varful Mont Viso, pe care se putea catara din Italia.

1-2

O alta tura faina tot in parcul natural Queyras a fost pana in zona Col Agnel, unde am urcat pe varful Pain de Sucre (3.208 m). De-a lungul crestei am gasit 2 adaposturi din pietre la o distanta oarecare unul de altul.

De pe varf aveam o perspectiva asupra crestei Crête de la Taillante (3.197 m) si a lacului Foréant (2.618 m), frumos de altfel, iar creasta ma cam atragea sa o incalec..:))

4-15

Si o viziune apocaliptica de data asta asupra varfului Mont Viso.

4-8

Acest articol a fost publicat în Aventura, Calatorii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu